Opis: SMAR MOBILUX EP-2 400G NLGI-2 SZT MOBIL Sklep: MotoBajery.pl-akcesoria i kosmetyki motoryzacyjne Mobilux EP 2 Moly Smar plastyczny
Opis produktu:
Mobilux EP 2 Moly to wysokiej jakości wielofunkcyjny smar na bazie litu i klasie
konsystencji NLGI 2, zalecany w szerokim zakresie zastosowań przemysłowych. Smar zwiera dodatki typu EP, dzięki czemu może przenosić wyższe obciążenia. Ponadto w skład smaru wchodzi dwusiarczek molibdenu ( nazywany skrótowo Moly lub MoS2), który zwiększa jego własności przeciwzużyciowe w warunkach smarowania granicznego. Mobilux EP 2 Moly jest ciemnoszarego koloru i ma gładką, mazistą konsystencję. Jest odporny na wodę, posiada wysoką odporność na utlenianie i doskonałą stabilność
mechaniczną oraz chroni przed korozją.
Zalety:
Dwusiarczek molibdenu nadaje smarowi szczególne zalety w warunkach smarowania granicznego, szczególnie, gdy ślizganie lub drgania mogą powodować usunięcie smaru z węzłów tarcia. Ponadto smar ten chroni przed zużyciem cierno-korozyjnym i jest w związku z tym zalecany w aplikacjach, w których takie zjawisko występuje np. wałkach wielowypustowych, sworzniach, obrotnicach siodłowych i innych częściach narażonych na drgania i ślizganie. Dwusiarczek molibdenu zapewnia przedłużoną ochronę przy małej częstotliwości wymiany smaru.
Wielofunkcyjny smar Mobilux EP 2 Moly posiada następujące właściwości i zalety:
• Szeroki wachlarz zastosowań w przemyśle i pojazdach
• Wzmocniony dodatkami typu EP na wysokie obciążenia
• Zawartość dwusiarczku molibdenu chroni dodatkowo części pracujące w ruchu
oscylacyjnym, narażone na wibracje i tarcie ślizgowe
• Doskonała stabilność oksydacyjna, odporność na wodę i właściwości antykorozyjne
Zastosowanie
Mobilux EP 2 Moly jest odpowiedni do stosowania w łożyskach ślizgowych i przekładniach.
Może też być używany w łożyskach tocznych, ale nie jest on zalecany do precyzyjnych
łożysk tocznych, ze względu na możliwość osadzania się dwusiarczku molibdenu. Mobilux
EP 2 Moly jest stosowany w budownictwie, górnictwie i rolnictwie. W pojazdach
ciężarowych używanych w tych gałęziach przemysłu, doskonale sprawdza się w
sworzniach czerpaków, przekładniach zębatych, obrotnicach siodłowych, przekładniach
kierowniczych itp.
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
Mobilux EP 2 Moly
Klasa penetracji NLGI 2
Rodzaj zagęszczacza 12-hydroksystearynian
litu
Kolor Ciemno szary
Lepkość oleju bazowego, ASTM D 445, [cSt] w 40º C 150
Struktura Gładka, mazista
|