Kategorie więcej
Producenci
Cennik

HTML   CSV

Info

rankingSklepy internetowe - Ranking!


rankingNajlepsze produkty - Ranking!


cenyDołącz do nas i reklamuj produkty!


sklepNie masz sklepu, załóż go w 2 minuty i testuj za darmo!

Zobacz również

Płyny eksploatacyjne

- Wybrany produkt w sklepach

DODATEK DO OLEJU MILITEC-1/MOTOR-LIFE 250ML USZLACHETNIACZ PLAST



Następne zdjęcie
Znaleziono w 1 sklepie w cenie od 53.66zł do 53.66zł

O tym produkcie napisano 0 opinii

ŚREDNIA OCENA0 Napisz opinię
Jakość0
Cena0
Wygląd0
Kliknij, aby kupić ten produkt w najniższej oferowanej cenie


Sortuj produkty :
Widok listy :



DODATEK DO OLEJU MILITEC-1/MOTOR-LIFE 250ML USZLACHETNIACZ PLAST

DODATEK DO OLEJU MILITEC-1/MOTOR-LIFE 250ML USZLACHETNIACZ PLAST

MOTOR-LIFE® - molekularna ochrona metalu Do stosowania w motoryzacji  MOTOR-LIFE jest najwyższej światowej klasy uszlachetniaczem metalu sprawdzonym ...

Cena: 53.66zł

Przejdź do sklepu

Produkt dostępny

sklep

MotoBajery.pl-akcesoria i kosmetyki motoryzacyjne

Ilość opinii: 0
Średnia ocena: 0

ceny ceny ceny ceny

ceny ceny ceny ceny

Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji) Strona  1 

Opis: DODATEK DO OLEJU MILITEC-1/MOTOR-LIFE 250ML USZLACHETNIACZ PLAST
Sklep: MotoBajery.pl-akcesoria i kosmetyki motoryzacyjne

MOTOR-LIFE® - molekularna ochrona metalu Do stosowania w motoryzacji  MOTOR-LIFE jest najwyższej światowej klasy uszlachetniaczem metalu sprawdzonym na trasach rajdowych oraz w codziennej eksploatacji silników, skrzyń biegów, dyferencjałów i innych podzespołów mechanicznych. MOTOR-LIFE nie zawiera teflonu, czyli PTFE, cząsteczek ołowiu, kulek miedzi i innych cząstek stałych. Tym samym nie zachodzi ryzyko zapychania filtrów i kanałów olejowych, a także nie ma problemów z odprowadzaniem ciepła. MOTOR-LIFE zmieszany z dowolnym olejem silnikowym lub przekładniowym, syntetycznym bądź mineralnym, działa bezpośrednio na metal na poziomie molekularnym. MOTOR-LIFE modyfikuje właściwości powierzchni trących i zdecydowanie zwiększa trwałość warstwy granicznej (smarnej) na powierzchni metali podlegających tarciu. Zwiększona warstwa graniczna jest trwała, odporna na działanie wysokich temperatur oraz obciążeń mechanicznych i redukuje znacznie współczynnik tarcia. Motor-Life jest więc uszlachetniaczem metalu, a nie tradycyjnym dodatkiem do oleju. Olej jest tylko i wyłącznie nośnikiem preparatu. Dodatkowym walorem preparatu jest zapobieganie tzw. suchym startom. Jest dowiedzione, że w trakcie rozruchu zimnego silnika ulega on przyspieszonemu zużyciu, ponieważ przez pewien czas pracuje z przewagą tarcia suchego. Uszlachetniacz metalu MOTOR-LIFE pozostawia na częściach zimnego silnika zwiększoną warstwę graniczną. Start silnika następuje z poziomu tej warstwy, a więc nie zachodzi zjawisko startu suchego. Dla silnika ma to kapitalne znaczenie, skoro przyjmuje się że rozruch zimnego silnika znaczy tele, co przejechanie 300 - 400 km. Zjawisko startu suchego występuje w każdym silniku nie zawierającym uszlachetniacza metalu. W silniku, skrzyni biegów i innych podzespołach samochodu taki środek ma ogromną rolę do spełnienia, ponieważ elementów trących poddanych obciążeniom, pracujących początkowo w niskiej a później w wysokiej temperaturze, jest bardzo wiele. W rajdach największe problemy sprawia utrzymanie sprawności turbosprężarki (obroty rzędu 100'000/min). MOTOR-LIFE stosowany w najtrudniejszych warunkach rajdowych, przy ekstremalnych obciążeniach sprawia, że praca turbiny jest niezawodna. Doskonałe efekty uzyskuje się dolewając MOTOR-LIFE do oleju napędowego. Skutek jest natychmiasto zauważalny w postaci lepszej dynamiki i łatwiejszego uruchamiania zimnego silnika. Praca pompy wtryskowej i wtrysków jest doskonalsza. Bardzo dobre rezultaty uzyskuje się stosując MOTOR-LIFE także w innych podzespołach, w których występuje tarcie i temperatura, takich jak: skrzynia biegów, tylny i przedni dyferencjał, wspomaganie układu kierowniczego oraz klimatyzacja. MOTOR-LIFE zmniejsza tarcie, zwiększa żywotność części, zmniejsza zużycie paliwa i zwiększa moc silnika. MOTOR-LIFE to dynamika i oszczędność. WARTO WIEDZIEĆ !!! MOTOR-LIFE przeznaczony jest do silników benzynowych i wysokoprężnych, skrzyń biegów, przekładni oraz innych mechanizmów, między którymi występuje zjawisko tarcia.
MOTOR-LIFE nie zmienia plastycznych właściwości metalu, można więc metal poddawać dalszej obróbce.
Dzięki swym znakomitym właściwościom został zaadoptowany dla potrzeb przemysłu i sportu motorowego.
MOTOR-LIFE jest mieszalny ze wszystkimi olejami silnikowymi i przekładniowymi, olejami syntetycznymi i mineralnymi, płynami hydraulicznymi, olejem napędowym, etyliną oraz smarami. Oleje należy wymieniać zgodnie z instrukcją obsługi.
MOTOR-LIFE działa natychmiast po zastosowaniu
Jest zalecany do: samochodów, motocykli, samolotów, łodzi motorowych, maszyn i urządzeń z napędem spalinowym, elektrycznym, pneumatycznym, agregatów chłodniczych - klimatyzacji. Można go używać do nowych i mocno wyeksploatowanych silników (również dwusuwowych) i innych mechanizmów bez względu na stopień zużycia).
MOTOR-LIFE aplikujemy do silnika przez wlew olejowy w odpowiednich (podanych w instrukcji) porcjach.
Jeżeli wcześniej do skrzyni biegów lub silnika był stosowany dodatek olejowy, np teflonowy, lub z dodatkiem miedzi lub ołowiu - należy wymienić olej i filtr oleju - i wlać MOTOR-LIFE
Temperatura silnika i oleju z którym mieszany jest MOTOR-LIFE nie ma znaczenia.
MOTOR-LIFE wstrzyknięty pod osłoną gumową tłoczka hamulcowego (która zabezpiecza tłoczek przed dostaniem się wody i innych zanieczyszceń) zapobiega jego blokowaniu i korozji.
MOTOR-LIFE jest nadzwyczaj skuteczny po wlaniu do oleju napędowego w ilości 250 ml na 50 litrów paliwa, posmarowane wówczas będą wszystkie newralgiczne części pompy wtryskowej i wtryskiwaczy. Po 15000 km przebiegu ponownie dolać MOTOR-LIFE do oleju napędowego.
Szczególnie zalecane jest dolewanie MOTOR-LIFE w ilości 250 ml na 50 litrów benzyny w samochodach z wtryskiem paliwa i w samochodach posiadających instalację gazową. Po 15000 km przebiegu ponownie ponownie dolać MOTOR-LIFE do benzyny.
W przypadku silników dwusuwowych MOTOR-LIFE dodawać w proporcji 50 ml na 1 litr oleju, który później będzie zmieszany z benzyną.
Doskonałe efekty uzysuje się stosując MOTOR-LIFE przy obróbce skrawaniem, podczas gwintowania, toczenia, itp. MOTOR-LIFE można wlewać do silnika w każdym czasie, bez względu na stopień zużycia oleju znajdującego się w silniku. Przy dynamicznej, sportowej jeździe należy wlewać MOTOR-LIFE do silnika przy każdej wymianie oleju. Przy zwykłej eksploatacji pojazdu wlewać do silnika co 20000 km. Do skrzyń biegów, dyferencjałów, przekładni kierowniczych stosować co 40000 km. Dozowanie (średnio 50 ml na 1 litr oleju). Podane poniżej propozycje dotyczą warunków europejskich. silniki benzynowe - 50 ml na 1 litr oleju silniki wysokoprężne (diesel)- 70 ml na 1 litr oleju manualne skrzynie biegów - 50 ml na 1 litr oleju automatyczne skrzynie biegów - 250 ml na całą skrzynię dyferencjały samochodów osobowych - 50 ml na 1 litr oleju przekładnie kierownicze - 50 ml na 1 litr oleju klimatyzacje (samochody osobowe) - 50 ml na całą instalację Wlanie większej dawki od zalecanej nie ma żadnych skutków negatywnych
(w sporcie motorowym zalecane jest podwojenie dawki).
UWAGA :
MOTOR-LIFE
 nie jest olejem. Chcąc sprawdzić autentyczność produktu, należy wlać niewielką jego ilość do wody.
Motor-Life wlany do wody opada na dno, ponieważ jego ciężar właściwy jest większy od ciężaru właściwego wody. Natomiast każdy olej wlany do wody pływa po jej powierzchni.

Dane techniczne

Do tego produktu nie napisano jeszcze opinii